Ekonomi

ŞOK Marketler yeni sadakat programı Win’i başlattı

Türkiye’nin 81 ilinde 10 bini aşkın mağazasıyla hizmet veren ŞOK Marketler, yeni sadakat programı Win ile müşterilerinin yüzünü güldürüyor. Müşterilerinin temel ihtiyaçlarının tamamına yakınını tek bir yerden ve konutlarına en yakın noktadan karşılamalarını sağlayan ŞOK Marketler, her hafta “Kazan” ile müşterilerine farklı setlerde, seçilmiş eserlerde ve markalarda kampanyalar düzenliyor. Kazanan müşteriler kampanyalı ürünlerden alışveriş yaptıkça TL kazanıyor; Kazanılan TL tutar Cepte ŞOK’ta Win cüzdanlarına yüklenerek hem ŞOK mağazalarında hem de Cepte ŞOK’ta alışverişlerde kullanılabilir.

Uğur Demirel: “Win ​​ile müşterilerimizi alışveriş yaptıkça kazanmayı ve bütçelerine katkı sağlamayı hedefliyoruz”

ŞOK Marketler’in bütçe dostu ve güvenli ürünleriyle halkın nezdinde değerli bir yer edindiğini belirten ŞOK Marketler CEO’su Uğur Demirel, “Kaliteli ürünleri sadece belirli dönemlerde değil, en uygun fiyatlarla müşterilerimizle buluşturuyoruz. , ama yılın her günü. Farklı iş kollarında ve farklı markalarda düzenlediğimiz kampanyalarla bu politikayı sistemli bir şekilde destekliyoruz. Amacımız müşterilerimizin ihtiyaçlarını en doğru biçimde belirleyerek tüm ihtiyaçlarını en yakın noktadan ve en uygun fiyata karşılamalarını sağlamaktır. Hayata geçirdiğimiz Win sadakat programı ile müşterilerimizi alışveriş yaptıkça kazanmayı ve bu sayede bütçelerine daha fazla katkı sağlamayı hedefliyoruz.”

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu